0
kosár
0 Ft nettó ár
0
kosár
0 Ft nettó ár

Általános Szerződési Feltételek Melli Interiéry, s.r.o.

Általános rendelkezések

Az e-shop jelen szerződési feltételei (a továbbiakban: „ÁSZF”) szabályozzák a Melli Interiéry, s.r.o., Hlavná 108/403, 930 36 Horná Potôň, cégjegyzékszáma: 35 778 369, bejegyezve a Nagyszombati Járásbíróság által vezetett cégnyilvántartásba, Sro szakasz, 31085/T betét (a továbbiakban: „Eladó”) és a vevő között az adásvételi szerződés alapján létrejött adásvételi szerződésekből eredő jogviszonyokat.

  1. A szerződéses kapcsolat kialakulása

Az adásvételi szerződés a vevő által leadott megrendelés elküldésével jön létre az eladó általi visszaigazolással. Az eladó köteles a vevő megrendelését indokolatlan késedelem nélkül visszaigazolni vagy elutasítani. Az adásvételi szerződés megkötéséhez vezető, fent leírt eljárással a Vevő megerősíti, hogy elolvasta az Általános Szerződési Feltételeket és elfogadja azokat. A webáruház oldalán egyértelmű lehetőség van arra, hogy a megrendelés leadása előtt elolvassa az Általános Szerződési Feltételeket, és javasoljuk minden vásárlónak, hogy éljen ezzel a lehetőséggel, és olvassa el azokat részletesen.

2. Az Eladó weboldalán felsorolt áruk műszaki leírása csak tájékoztató jellegű, kivéve, ha kifejezetten kötelező érvényűként van megjelölve.

3. Az árak az ÁFA-t (DPH) tartalmazzák, kivéve, ha kifejezetten szerepel, hogy az ÁFA (DPH) nélkül értendő.

4. Az árukhoz kapcsolódó minták, árak és dokumentumok

1. Az eladó árukínálata érvényes mintalistákon alapul. A mintalistákon felsorolt ​​áruk műszaki adatai csak tájékoztató jellegűek, kivéve, ha kifejezetten kötelező érvényűként vannak feltüntetve.

2. Az árak tartalmazzák az eladó által az egyes országokban történő értékesítésre meghatározott vonatkozó pénznemben felszámított áfát, kivéve, ha kifejezetten feltüntetik, hogy az ár áfa nélkül értendő. EU-tagállamba, beleértve a Cseh Köztársaságot is, történő értékesítés esetén az áfa az eladó telephelyén (Cseh Köztársaság) hatályos törvények szerinti mértékkel adódik hozzá az árhoz. Az EU-n belüli, Csehországon kívüli szállítások mentesülhetnek a cseh áfa megfizetése alól, ha a vevő bemutatja az ÁFA-azonosítóját és az ÁFA-számát, és igazolja az áruk EU-n belüli helyét.

3. Az áru az adásvételi szerződés vagy a vonatkozó számla alapján kerül kiszállításra a vevőnek.

4. A telefonos megrendelések csak a vevő teljes kockázatára kerülnek feldolgozásra. Minden írásbeli megrendelés (levél, e-mail) kötelező érvényű. A vevő vállalja, hogy az általa megrendelt árut visszaveszi (kivéve reklamáció esetén).

5. Szállítási határidők, szállítási mód, az áru átvételének elmulasztása

6. A szállítási határidő a szállítmány feladásának, az áru eladó raktárából való kiszállításának vagy a vevő általi átvételre való készenlétének napja. Ez a dátum feljogosítja az eladót a számla kiállítására is. Az eladó jogosult az áruk részleges szállítására. A szállítási határidők meghosszabbodnak váratlan események esetén, amelyek nem az eladónak tulajdoníthatóak, például váratlan vis maior, sztrájkok és egyéb, az eladó ellenőrzésén kívül eső akadályok. Ez akkor is érvényes, ha ezek a körülmények az eladó beszállítóinál merülnek fel. Ebben az esetben a késedelem miatti pénzügyi követelések érvényesítése az eladóval szemben kizárt.

2. A szállítási módot a megrendelésben van feltüntetve. Eltérő írásbeli megállapodás hiányában a szállítási költséget a vevő viseli, amelynek összegét a megrendelésben határozzák meg. Az eladónak felróható okból történő késedelme által okozott tényleges kárért a vevő a késedelembe esett áruk szállításában a késedelem minden napjára a késedelembe esett áruk vételárának 0,03%-át kitevő kötbér fizetendő, ahol az így megállapodott kötbér a szállítási késedelem által okozott kár átalányösszegű kártérítését jelenti.

3. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy amennyiben a vevő a küldemény feladásától számított 21 napon belül nem veszi át a megvásárolt árut, vagy ha az eladót írásban vagy telefonon erre felszólították (a továbbiakban: át nem vett áru), az eladó elállhat az adásvételi szerződéstől, és az árut más személynek értékesítheti. Ennek következtében a vevőnek nincs kártérítési igénye. Az eladó jogosult a szerződéstől való elállását követően számlát kiállítani az át nem vett áruról.

4. A szerződéses kötbér a számla kézbesítésének napján esedékes, és beszámítható a kapott előlegbe és/vagy a vevőtől kapott egyéb teljesítésbe.

5..Fizetés - áru fizetése

1. Az e-shopon keresztül történő vásárlás esetén az áru vételárát a megadott címre történő kézbesítéskor kell kifizetni a szállítónak, vagy a rendelési ár előlegét kell fizetni az áru kiszállítása előtt. Amennyiben a szükséges számla nem kerül kiegyenlítésre a rendelés leadásától számított 14 napon belül, a vonatkozó rendelés automatikusan törlésre kerül. Regisztrált ügyfelek számára lehetőséget kínálunk a fizetésre megrendeléssel (számlára feliratkozás). Amennyiben a vevő késedelmesen fizeti ki a számlát, az eladó jogosult a késedelem minden napjára a tartozás összegének 0,1%-át kitevő késedelmi kamatot felszámítani. Ez nem érinti a kártérítési igényeket.

2. A gyártásba kerülő megrendeléseknél az eladó a megrendelés összértékének legalább 50%-ának megfelelő letétet kérhet.

3. Tulajdonjog fenntartása

Az áru tulajdonjoga csak az adásvételi szerződés szerinti teljes vételár megfizetése után száll át a vevőre. A fizetés teljesítettnek tekintendő az összegnek az eladó számláján történő jóváírásával. Az áru sérülésének kockázata és felelőssége az átvételkor száll át a vevőre. Az eladó javára fennálló tulajdonjog fenntartása a vevő harmadik személynek történő további értékesítése és/vagy annak a vevő vagy harmadik személy általi esetleges további feldolgozása esetén is fennmarad. A vevő vállalja, hogy erről mindig tájékoztatja vásárlóját.

 . A fogyasztó szerződéstől való elállási joga

1. A Polgári Törvénykönyv 1829. §-a értelmében a vásárló, aki fogyasztó, az áru átvételétől számított 14 napon belül jogosult elállni a szerződéstől. Ez a jog csak akkor gyakorolható, ha fogyasztó.

2. A Polgári Törvénykönyv 1820. §-ának f) pontjával összhangban az eladó ezúton tájékoztatja a fogyasztókat a 363/2013. sz. kormányrendelet szerinti elállási jogról távollévők között kötött adásvételi szerződés esetén:

1. Joga van a megkötött szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállni.

2. Önnek jogában áll indoklás nélkül elállni a szerződéstől az áru kézbesítésének napját követő 14 napon belül, pl. attól a naptól kezdve, amikor az árut Ön vagy az Ön által megjelölt harmadik személy (a szállítótól eltérő) átvette.

3. A szerződéstől való elállási jog gyakorlásához értesítenie kell a Melli Interiéry, s.r.o. céget, székhelye: Horná Potôň, Hlavná 108/403, irányítószám 930 36, e-mail: odbyt (pl. postai szolgáltatón keresztül vagy e-mailben küldött levél). Használhatja a jelen szerződési feltételekhez csatolt minta elállási nyilatkozatot, de ez nem kötelező.

 4. A szerződéstől való elállási határidő betartásához elegendő a szerződéstől való elállást a vonatkozó határidő lejárta előtt elküldeni.

5. A szerződéstől való elállás következményei

6. Befizetését csak a visszaküldött áru kézhezvétele után térítjük vissza, vagy ha bizonyítja, hogy visszaküldte az árut, attól függően, hogy melyik következik be előbb:

1. Áruátvétel

Az árut indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül küldje vissza, vagy adja át az eladónak. A határidő betartottnak minősül, ha Ön a 14 nap letelte előtt visszaküldi nekünk az árut.

2. Az áruk visszaküldésével kapcsolatos költségek

Ön viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségeit.

3. Felelősség a visszaküldött áruk értékének csökkenéséért

Ön csak az áruk értékének olyan csökkenéséért felelős, amely az áruk jellegének és tulajdonságainak – beleértve a működését is – megismeréséhez szükségestől eltérő kezeléséből ered.

4.Az áru sikeres és problémamentes visszaküldése érdekében az eladó felkéri a vevőt - fogyasztót, hogy kövesse az alábbi eljárást:

1. Az adásvételi szerződéstől való elállási igényével forduljon hozzánk a rendelés számának, a vásárlás dátumának és az áru átvételének megjelölésével. Az ellenőrzést követően írásban fogjuk kérni Öntől a vételi szerződéstől való elállást és az áru visszaküldését.

2. A teljes kérelmet a megrendelés másolatával együtt ajánlott levélben vagy e-mailben küldje el számlázási címünkre.

3. Az árut ajánlott küldeményként küldje el székhelyünkre. Nem vállalunk felelősséget a visszaszállítás során a küldemény elveszéséért vagy megsérüléséért. Az árunak fel nem használtnak, sértetlennek kell lennie, és úgy kell becsomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. A visszaküldött árut ne küldje vissza utánvéttel (az ilyen árukat nem fogadjuk el).

4. A pénzt a fizetéssel megegyező módon küldjük el.

​5.Az adásvételi szerződéstől nem lehet elállni az alábbi esetekben:

1.Ha az áru a beérkezett megrendelés alapján a vevő kérésének megfelelően darabolásra vagy előkészítésre kerül.

2. Ha az árut rendelésre rendelik, ami csak a megrendelés leadása után történik a vevő kívánsága szerint vagy személyre. Ezek a termékek nincsenek raktáron, és mindig az egyes vevők kívánságai és igényei szerint készülnek.

3.Áruértékesítéshez kapcsolódóan nyújtott szolgáltatások esetében, amelyek megvalósítása már megkezdődött; Ilyen lehet például a gyártótól megrendelt felületkezelés.

A Ptk. 1837. § d) pontja értelmében az említett esetek azok az esetek, amikor a szerződéstől indoklás nélkül már nem lehet elállni. Az adásvételi szerződéstől való elállás nem fogadható el a fenti üzleti feltételek bármelyikének nem teljesítése esetén.

Ezt követően az árut a vevő költségére visszaküldik, vagy az eladó raktárában tárolják. Az áru tárolásának kezelési költsége a számlázott összeg napi 1,5%-a (beleértve a raktározott áruk biztosítását is).

A Polgári Törvénykönyv 1837. §-ának d) pontja rendelkezéseivel összhangban ezek azok az esetek, amikor indoklás nélkül már nem lehet elállni a szerződéstől. Az adásvételi szerződéstől való elállás nem fogadható el, ha a fenti feltételek bármelyike ​​nem teljesül.

Ezt követően az árut a vevő költségére visszaküldik, vagy az eladó raktárában tárolják. Az áru tárolásának kezelési díja a számlázott összeg napi 1,5%-a (beleértve a raktározott áru biztosítását is).

. Reklamáció, jótállási idő

1. A vevő köteles minden küldemény esetében az átvételkor haladéktalanul ellenőrizni a leszállított tételek helyességét, hiánytalanságát és a szállításból eredő látható sérüléseket. Az észlelt hibákat fel kell tüntetni a szállítólevélen, és a szállítónak vissza kell igazolnia, ellenkező esetben azokat nem ismeri fel. Az áru kicsomagolása után felfedezett egyéb hibákat a vevő köteles haladéktalanul írásban jelenteni az eladónak. Az eladó a Polgári Törvénykönyvben szabályozott áruhibákért vállalt jogi felelősségen túlmenően, eltérő rendelkezés hiányában az áru minőségére az áru átadásától számított 2 éves garanciát vállal a vevő részére. A vevő köteles szigorúan betartani a termékek használatára vonatkozó szabályokat az eladó által létrehozott „Ajánlott karbantartási szimbólumok” és a „Használati, karbantartási és tisztítási utasítások” szerint.

2. A vevőnek az áru hibáival kapcsolatos igényei a Szlovák Köztársaság Polgári Törvénykönyvének vonatkozó rendelkezéseiből és az eladó panasztételi eljárásából erednek.

​3. Nem keletkezik felelősség a hibákért, és a minőségi garancia által fedezett hibák sem merülnek fel, ha: (a) az árukat bizonyíthatóan az eladó által biztosított „Ajánlott karbantartási szimbólumok” vagy a „Használati, karbantartási és tisztítási utasítások” megsértésével használták; és/vagy b) azokat hasznos tulajdonságaik miatt nem megfelelően vagy a rendeltetésüktől eltérően használták; és/vagy (c) azokat később önkényesen módosították, átalakították, vagy más, nem az eladó által szállított anyagokkal kombinálták. A méretekben és színárnyalatokban mutatkozó kisebb eltérések nem képezik a reklamáció alapját. A hibákért való felelősség vagy a minőségi garancia nem vonatkozik az áruk rendeltetésszerű használatából eredő kopására és elhasználódására.

4. Alkalmazandó jog, a bíróság illetékessége

5. Az alkalmazandó jog a Szlovák Köztársaság joga. Az áruk nemzetközi adásvételi szerződéseiről szóló ENSZ-egyezmény alkalmazása kifejezetten kizárt. Vitás esetekben mindkét fél számára a helyi illetékes bíróság a Pozsonyi Járási Bíróság. A Pozsonyi Városi Bíróság. A vevő-fogyasztó jogosult a peren kívüli vitarendezési szervhez, a Szlovák Kereskedelmi Felügyelethez fordulni. A peren kívüli vitarendezésről további információ a www.soi.sk weboldalon található.

Záró rendelkezések és a feltételek érvényessége

1. Az egyes szerződéseket az eladó a megkötésük után elektronikus formában archiválja, és azokhoz csak az eladó férhet hozzá..

2. A vevő hozzájárul a távközlési eszközök használatához a vételi szerződés megkötésekor. A vevő viseli az általa a távközlési eszközök használatával kapcsolatban felmerült költségeket a vételi szerződés megkötésével kapcsolatban (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei).

3. Jelen feltételek 2021. október 1-jén lépnek hatályba.

Melléklet

1.Szerződéstől való elállási nyilatkozat minta

2.Értesítés a szerződéstől való elállásról

3. Címzett Melli Interiery, s.r.o., székhelye Horná Potôň, Hlavná 108/403, irányítószám 960 36, e-mail: odbyt@melli.sk

4. Bejelentem (), hogy elállok () az alábbi áruk vásárlására () / ezen szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződéstől ()

5. Megrendelés dátuma () / kézhezvétel dátuma ()

6. A fogyasztó(k) vezeték- és vezetékneve

7. A fogyasztó(k) címe

8. A fogyasztó(k) aláírása (csak abban az esetben, ha ezt az űrlapot papíron küldik)

9. Dátum

Húzza át, vagy adja meg a nem megfelelő információkat.

Bútorkárpitok

Belépés

STANDARD HABOK

standard peny

HIDEG HABOK

studene peny

heterogén hab

pojena drt

DARÁLT HABOK

drceny molitan

MATRAC HUZATOK

BELÉPÉS
logo2

BŐRÖK

BELÉPÉS

koženky

vstúpiť
Zatvoriť
Vážený zákazník,
naša spoločnosť bude v čase od v čase od 22. júla do 6.
augusta čerpať CELOZÁVODNÚ DOVOLENKU

Vaše objednávky budú expedované v pondelok 7. augusta

Ďakujeme za pochopenie
Kapcsolat
Szeretné megkapni a legfrissebb információkat áruházunkból?
Iratkozzon fel e-mail hírlevelünkre.
Subscription Form
© 2025 Minden jog fenntartva | Webdesign by Pixel Design s.r.o. | Created by webyashopy.cz
Meli interiéry, s.r.o. - Hlavná 108, 930 36 Horná Potôň
hello world!
Bezárás
Kedves Vásárlóink,
12.20-tól! üzemi szabadságunkat töltjük. A 2024. december 20-tól leadott rendelések kiszállítása 2025. január 2-án történik.

Melli csapat.
PF 2025
storemagnifiercrossmenu